2015 m. lapkričio 30 d., pirmadienis

Konkurencingas Žaidimas: Steamroller 2015

Taigi, šį Šeštadienį pagaliau įvyko didysis Lietuvos WM/H turnyras - Steamroller 2015. Nepavyko ruoštis taip stipriai kaip norėjau, taip pat nepavyko ir nudažyti visko ką norėjau naudoti armijose. Dar blogiau, nepavyko pasidaryti nuotraukų, nes turnyro taisyklės žaidėjams davė tik 8 minutes sužaist savo ėjimą. Bet, ką jau padarysi.



Šitas turnyras buvo dar vienas mano bandymas atsistoti į pirmą vieta Steamroller tipo turnyruose. Iš esmės, jeigu čia būtų sporto varžybos, tai būtų kažkas panašaus į visos šalies komandų čempionatą. Pagal statistikas, aš esu vienas geresnių Lietuvos Warmachine žaidėjų, bet ne kaip daugelis kitų iš panašios chebros, niekada neparagavau pirmos vietos Steamroller'yje. Ir taip aš kapojausi 5 metus, bet tą kelione planuoju papasakoti kitą kartą.

Pirma Kova - Cryx vs. Minions

Pirmai kovai labai maloniai gavau vieną geriausių draugų, ir taip pat seniausių WM/H žaidėjų Lietuvoje - Luką. Lukas, šią dieną išlydėjo į karą savo kiaules paskutinį kartą, nes jam jau važiuoja Cyriss kultistų (Convergence of Cyriss) armija, kurią jis planuoja naudoti kaip pagrindinę.

Draugiškas "Murder look".

Kadangi vizualizacijų mažai, tai apie kovą papasakosiu trumpai.

Pirmi ėjimai buvo labai paprasti. Abi armijos pabėgiojo, Luko dručkis paršas pasišaudė ugnimi ir kaip ir viskas. Antru ėjimu bandžiau prisitraukti du sunkiuosius kiaulinus, vieną pavyko, kito ne. Neužmušiau nei vieno, bet bent kažkas. Tuo metu Lukas pradėjo spardyt bei šaudyt ką tik sugebėjo, paskabė kelis Bane'us, suspardė mano harpūnais apginkluotą sunkųjį Jack'ą ir dar nupliekė kelias Satikses. 

Ateinančiu ėjimu aš toliau kapojau vargšus paršiukus ir po truputį stūmiau Luko pajėgas iš zonos kurią reikėjo kontroliuoti. Venetraksas paskerdė viena iš didžiųjų kiaulių, susirinko jos įnirši, tuo tarpu likę Bane'ai susitvarkė su leisgyve kita. Po šio ėjimo Lukui teliko bandyti skelt mano Karmagiui per kuprą, bet drakonų žudikui Venetraksui, po geros kiaulienos šoninės dietos, buvo labai sudėtinga padaryti žalos. Po nepavykusios atakos, kiaulių vadas Arkadius išėjo į kovos lauko centrą, taip pareikšdamas, jog nebeturi šansų kautis.

Pirma pergalė man, ir tenka paspausti Lukui ranką su šiek tiek liūdesio, nes visada norėčiau jį pamatyti vėlesnėse kovose ir aukštesniuose ranguose turnyro lentelėje.


Antra Kova - Cryx vs. Legion of Everblight

Antrame raunde gavau to, ko nenorėjau - Sergėjų ir jo šlykščią Legiono armiją. Žinojau, kokį šlykštų dalyką gali padaryti jo Varlokė, dėl to truputį (o gal ir nemažai) nerimavau. Bet, poetiškai ir labai teisingai prieš Legioną naudojau Venetraksą, kuris pagal istorijas yra puikiausiai pasiruošęs kautis prieš šią armija.

Pirmi ėjimai - vėl bėgimai. Šitame scenarijuje reikėjo kontroliuoti tris vėliavas, dėl to armija iškart skleidžiau per visą stalą. Sergėjuj deja tai nelabai pavyko, nes jo armija susidarė iš kelių sunkiųjų Legiono žvėrių ir būrio lankininkų ant elnių (ganėtinai įkyri kavalerija).

Puolam ką galim, kol galim.

Antrame ėjime iškart traukiau vieną iš legiono skraidūnų pas save su harpūnais, nes žinojau, jog jei praleisiu šansą kapoti juos dabar, kitą ėjimą jų visai nebepaliesiu dėl Seirin feat'o kuris neleis man daryti artimos kovos atakų prieš ją ir jos žvėris. Bet užmušti Angelijaus nepavyko, nes Venetraksas buvo užstrigęs miškelyje.

Kitas ėjimas ėjosi kaip ir tikėjausi - Seirin ir jos žvėrys tapo nepaliečiami mano kardu bei kirvių, daug kas aplink Angelijų numirė, sunkieji Jack'ai buvo apskaldyti. Nustebino tik Satiksės, kurios visai neblogai užlaikė kavalerijos flangą.

Savo ėjimu, turėjau kažką sugalvoti. Nieko nedaryti ir tiesiog laukti kol mane vėl daužys būtų buvę kvaila, nors ir negaliu mušti su praktiškai visa Sergėjaus armija. Bet tada pamačiau labai keistą dalyką - Seirin, besijausdama saugi, jog negaliu paliesti jos su artimos kovos ginklais, stovėjo tiesiai prieš vieną iš mano sunkiųjų Jack'u su harpūnu. Jo jaunasis Karmagis Aiakos spėjo užsilenkti, bet Venetraksas išlindęs iš miško priglaudė našlaitį Jack'ą į savo kovos grupę. Mechanikas pataisė jo korteksą, Sirena pašėrė fokusu ir jis vėl grįžęs į gyvenimą pritraukė prie savęs Legiono Varlokę. Staiga mano likusi armija ją apstojo ir visi draugiškai apkabino, taip neleisdami jai lengvai išeiti iš tos vietos.

Pagieža (Malice) tuo metų išėjo iš kovos su Angelijumi ir jį patraukė tuoliau nuo vėliavų. Mano ėjimas buvo baigtas, ir aš po truputį rinkau taškus, tuo pačiu metu laikydamas Sergėjaus armijos vadą įkaitu. Sergėjus pasistengė pasispardyti, užmušė buvusį našlaitį, keleta Bane'ų ir dar kelias Satikses kurios šauniai išlaikė kairįjį flangą.

Mano ateinantis ėjimas buvo paprastas. Venetraksas atsistojo tarp dvejų sparnuotų Legiono žvėrių ir juos abu užpjovė. Žinoma, Zurielis vėl atgijo, ir tada Sergėjus apsidžiaugęs pastatė jį į vietą kur žvėris galėjo neleisti man gauti reikalingo taško iš vėliavų. Bet drakonų ekspertas taip lengvai nebus apmautas ir su viena gerai įstatyta Pragaro Ugnim (Hellfire) vėl užmušė Zurielį, šį kartą visam laikui. Ėjimas pasibaigė ir gavau paskutinius 2 reikalingus taškus.

Spaudžiu ranką Sergėjui ir keliauju toliau su dviem laimėjimais.


Trečia Kova - Cryx vs. Khador

O ne...o ne ne ne ne! Tik ne Gambleris ir jo 7 būriai Lemties Plėšikų (Doomreavers). Šį kartą į trasą vedžiau Trečiajį Asfiksijų ir savo Kavaleriją. Jei kas gerai pamena (arba ne), aš viename iš įrašų labai gyriau šią kobinaciją. Bet...kaip įveikti 42 psichus kurių net vienas gali užlenkti keletą mano armijos karių per vieną ėjimą? 

Pirmasis ėjimas, bėgimai ir ilgalaikių burtų kerėjimai. Raiteliai buvo tobulas taikinys burtui Pelenų Uždanga (Ashen Veil), nes jų gynybos statistika staiga šoktelėjo į tokia, kuria Gamblerio armijai buvo nebe paprasta įveikti. Tuo tarpu Kadoro raudona banga grėsmingai subėgo į priekį.

Drugiškai vienas kitam padedame išsiaiškinti kauliukų ridenimus.
Kaip gerai, kad šioje kovoje nepatingėjau pasiimti Bane'ū Lordo Tartaruso. Po vieno gero mostelėjimo jo kirviu, iš 8 Bane'ū būrio aš turėjau 12'a. Kavalerija taip pat prasikirto pro kelis Plėšikus, bei Mirties Jack'as smagiai pamindžiojo vieną iš flango būrių, susirinko šiek tiek žalos ir iškart ją pasigydė už gautas sielas. Mano kavalerijos solo Daragh Wrathe sukerojo burtą, kad priešininkai darytu mažiau žalos aplink jį ir baigiau ėjimą. Sutraukęs šikną laukiau savo armijos naikinimo.

Kas buvo tikrai keista, visi gynybiniai burtai, ir kauliukų dievai neleido mano armijai išmirti taip greitai kaip tikėjausi. Taip, praradau kelis raitelius, bet pėstininkai Bane'ai šauniai laikėsi, nes sugebėjau išmesti Tvirtumo testus it koks Batmulis. Mirties Jack'as taip pat buvo nepaliestas, dėl tragiškų Gamblerio metimų. Keistai jo ėjimo pabaigoje mano armija buvo tik su minimaliomis aukomis.

Taigi, reikėjo toliau mažinti Kadoro psichopatų gretas. Šį kartą į fronto liniją išlėkė ir pats Asfiksijus, asmeniškai užmušė tris Plėšikus. Mirties Jack'as toliau mindžiojo ir pagaliau sumindžiojo kairiojo flango būrį. Bane'ai, ir raiti ir pėsti, išpjovė beveik visą frontą ir vienas dar sugebėjo vidurį puolimo nemirti nuo laisvo smūgio. Pabaigus ėjimą iš 42'iejų Lemties Plėšikų liko apie 10.

Atėjus Gamblerio ėjimui, jo karmagis gavo vos 2 Fokuso (nes kas ėjimą turėjo mesti kiek fokuso jis turės). Po to metimo jis man ištiesė ranką ir pasidavė.

Buvau truputį nustebęs, jog nepadariau jokio 'Throw' manevro trečioje kovoje, bet prisiminiau, jog turėjo būti keturios kovos...

Bet!

Pagal Steamroller'io taisykles, jeigu vienas iš žaidėjų turi daugiau laimėjimų nei kuris nors kitas turnyre, renginys iškart pasibaigia. Taigi, vis dėl to nepadariau jokio throw finale? Ir, ne gana to, dar ir pirmą vietą laimėjau? Aš? Wow...pala, Lukas top trijuose? Lukas trečia vietą paėmė?! Bet mano gimtadienis vasara!

Taigi, pasirodo po penkių metų ilgos kelionės į pirmą vietą turnyruose pagaliau pasiekiau tai, būtent per jubiliejų. Žinoma, gal čia kažkokia konspiracija, nes su Batmuliu nesusitikau, kurio Mulgas visada užspausdavo mano Karmagius, ir Rolandas su savo Haley negalėjo pasirodyti nes susirgo. Na, bet bent išgyvenau 42 psichus :')

Įdomus faktas: kadangi abu nugalėjau, gavau leidimą fiziškai dominuoti.

Didelis ačiū visiems už kovas, ačiū, kad naujokai nepabijojo pasirodyti, taip pat ir senesni žaidėjai gauna ačiū iš manęs, kad nuvalė dulkes nuo miniatiūrų ir atėjo pasikapoti. 

Ir dar - prieš šitą Steamroller pasižadėjau sau, jog jeigu nepavyks paimti pirmos vietos, paleisiu vieną dainą pavadinimu "The best it's gonna get". Bet jeigu laimėsiu, paleisiu šitą.

Turnyrinė Lentelė.
GG.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą