2017 m. vasario 21 d., antradienis

Dažymo stalas: Užsakymai

Jei tau kažkas pasako, kad gražiai dažai, gali tuo pasidžiaugti ir toliau teplioti savo žaislinius kareivėlius. Jei tau tai kartojama, gali pradėti prižiūrėti savo ego, kad jis neišpamptų kaip tipiškas Amerikietis. Jei tau tai pasako ir pasiūlo pinigų už miniatiūros nudažymą - pavaišink savo ego super riebiu burgerių kompleksu ir griebkis darbo.

Gaminti "meną" už pinigus man nėra naujiena, bet miniatiūrų dažymo užsakymus buvau užmetęs kokius gerus keturis ar penkis metus. Po mano Spalio ir Lapkričio dažymo maratonų, žmonės Rikyje pradėjo klausinėti ar nenudažyčiau jiems miniatiūrų už pinigus. Kai kurie tiesiai šviesiai klausė "kiek imu už dažymą".  Aš žinoma daug neprašau, o rezultatai irgi ne patys įspūdingiausi, bet kol kas niekas labai aktyviai šios nišos mūsų grupėje neužpildo.

Pirmas metų darbas kitiems buvo Orboroso Žiedo sunkusis konstruktas. Specialus prašymas - lavos elementas. Modelis, be to, buvo jau suklijuotas ir nudažytas, bet man tai visiškai netiko ir šiek tiek teko reikalą patvarkyti.

Išmaudytas.
Rimtas surinkimas iš naujo.
Padažytas.
Neišvengiau ir istorinių miniatiūrų dažymo, teko pateplioti ir Airių lordą.

Skydas - smagiausia dažymo dalis.
Taip pat turėjau nudažyti Kraujo Bliūdo orkų komandą Rikiui. Deja, dažau juos aš beveik taip lėtai, kaip taisosis mūsų ekonomika. Nudažęs vieną orką supratau, jog kitų vienuoliko kažkaip nelabai ir noriu liesti.

Bent į portfolijo.
Po šiek tiek dažymo kitiems, norisi ir pasilępinti save, tad dabar šiek tiek ilsiuosi nuo užsakymų ir dirbu prie naujausio savo projekto.

Piktų elfų piktas milžinas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą