2017 m. liepos 24 d., pirmadienis

Naujasis Renginių Sezonas

Galėčiau išvesti naują formulę - laisvo laiko turėjimas yra proporcingas šio blog'o pildymo dažnumui. Kuo daugiau turiu veiklos, tuo sunkiau darosi rašyti naujus straipsnelius, bet karts nuo karto vis prisiverčiu parašyti keletą pastraipų (kaip darau dabar).

Viena iš reto rašymo priežasčių.

Vasara dažniausiai reiškia draugus, iškylas prie ežero, festivalius ir atostogas. Aš irgi tokias turėjau, bet tai yra labai nedidelė dalis mano šiltojo sezono. Kartu su festivaliais atkeliauja ir papildomi projektai. Liepos pradžioje vyko festivalis "Nyaaa! Cosplay 2017" ir jo metu aš ir mano kolega iš Rikio paruošėme įvairių su stalais ir žaidimais susijusių pramogų. Birželio mėnesio pasiruošimai ir dvi chaotiškai atidirbtos dienos, galų gale, buvo vertos visų kančių.


Kosplėjinantiems geeknerdams Rikio pramogos patiko, o tai patiko ir man. Kas tikrai buvo malonu, tai matyti jog antrają dieną stalo žaidimų zonoje buvo daugiau žmonių nei pirmają. Toks jausmas, lyg žmonės pradėjo skleisti keistus gandus, jog "čia faina".

Nyaaa buvo gera treniruotė prieš šių metų didijį renginį į kurį sugrįžta Rikio komanda - GameOn. Praeitais metais tas velnio neštas ir pamestas žaidimų entuziastų sanbūris mane pavertė etatiniu darboholiku ir dar dabar jaučių tą žalą. Ta žala pasižymi tuo, jog šiais metais pasirašiau būti Rikio Wargames zonos vyriausiuoju koordinatoriumi. Ką tai reiškia? O tai, kad niekam nekiltų jokių klausimų ką ir kur ir kaip jie turi daryti, o jei ir kils - kad ilgai tie klausimai nekabėtų.

Žinoma, tai ne viskas ką aš darysiu GameOn'e. WM/H demo žaidimai į mano jursidikciją įeina automatiškai. Dar reikia paruošti žaidimo stalą. Žinoma galima būtų vežtis tą patį miesto stalą su vandens kanalu bei tiltais, bet kartotis nesinori, o ir tie kurie jau bus žaidę WM/H praeitais metais jausis jog patyrė išskirtinę bei nepakartojamą žaidimo sesiją. Šį kartą konstruktai keliasi į kaimėlį kuriame galės talžytis iki jų garais ir alyva varomos širdutės apsals.

Ruošiama šiek tiek naujų landšafto dalių.

Bačkos ir dėžės visada gerai.

Priestatas namų paįvairinimui.

Šikinykas!!
Prie stalo ruošimo taip pat prisideda keletos miniatiūrų dažymas, nes planuoju surengti kai ką įpatingo GameOn metu. Bet kol kas tai tik apmastymo stadijoje ir ant dažymo stalo keliaus tik kitą mėnesį. Su tiek darbo, arba turėsiu ką rašyti Rugpjūtį arba turėsiu vėl rašyti kelių mėnesių ataskaitą traukinyje.

Be to, šiais metais grįžtą Impressment mėnesis... ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą